Obchodné podmienky

Kupujúci odoslaním objednávky na náš mail: limar@limar.sk akceptuje obchodné podmienky pre dodanie tovaru vyhlásené dodávateľom .

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti medzi predávajúcim/dodávateľom:

Mária Líšková LIMAR

Zbehy 147

95142 Zbehy

IČO: 33588783

DIČ:1020403318

IČ DPH:SK1020403318

Bankové spojenie: 1488541162/0200 

 

a kupujúcim, ktorým môže byť fyzická alebo právnická osoba , ktorá si objedná produkty z našej stránky a odošle závaznú objednávku na náš mail limar@limar.sk

 

Dodávateľ je platcom DPH. Všetky ceny sú uvádzané vrátane DPH.

 

Objednávka

Kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru kupujúcemu, vzniká na základe závaznej objednávky -poslanej na náš e mail.

Potvrdenie o prijatí objednávky vám spatne odošleme na váš e mail.

 

Spôsob platby:

 

Platbou na dobierku- tovar vám bude zaslaný slovenskou poštou na Vašu poštu podľa Vami uvedenej adresy dodania-  platíte pri prevzatí balíka.

 

 

 

Balíky zasielame 2 triedou na Vašu poštu- (podľa adresy dodania) s poistením- doručenie do troch pracovných dní, alebo pri váhe nad 10kg expres kuriérom-na poštu.

Pokiaľ si prajete zaslať balík prvou triedou, alebo inak -je potrebné to v objednávke uviesť.

Poplatky za poštovné podľa taríf Slovenskej pošty. Poplatky za poštovné si uhrádza prijímateľ zásielky.

Štandardne si balné neúčtujeme -iba pri nadrozmernom balíku - si účtujeme poplatok do 1€.

 

 

 

Dodacia lehota: maximálne 14 pracovných dní.

Zasielame tovar prostredníctvom Slovenske pošty.

 

Reklamácia:

Poškodenie počas prepravy prostredníctvom Slovenskej pošty -postup pri poškodení SP je stanovený Poštovými podmienkami. Ak je poškodený obal alebo úbytok obsahu zásielky je potrebné ihneď túto skutočnosť reklamovať u doručovateľa pri preberaní zásielky.

 

Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota  24 mesiacov.

Záruka sa nevzťahuje na na škody spôsobené:

-mechanickým poškodením

-neodborným použitím tovaru

 

Pri zistení závady je nutné ihneď tovar reklamovatˇ.

Tovar je potrebné zaslať  spať na  adresu dodávateľa- nie na dobierku- spolu s kópiou faktúry, popisom závad a kontaktných údajov-tel.čísla.

 

 Za závady prepravcom dodávateľ neručí.

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou.

Vami poskytnuté osobné údaje sú spracovávané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky. Sú použité iba pre pre zaslanie objednanej zásielky  a pre komunikáciu so zákazníkom. Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté pri objednávke slúžia výhradne pre vnútornú potrebu v súvislosti s plnením zavazku vyplívajúceho z objednávky. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie objednávky.

Objednávkou, nám udeľujete súhlas so spracovaním svojich osobných údajov uvedených v objednávke - za účelom vybavenia objednávky a dodania tovaru. Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona č 428/2002 z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uchoval jeho osobné údaje.